måndagssovmorgon

Himla konstiga saker har hänt angående mina frukostvanor. Som ni kanske vet älskar jag frukost, även om jag är rätt dålig på att äta det.
I riktig vårandra är all avokado jag brukar trycka i mig utbytt till grapefrukt. Just nu äter jag det till minst varannan måltid, och får liksom inte nog.
Istället för att dricka lite för många koppar kaffe varje dag dricker jag nu te hela tiden. En eller två koppar om dagen för att hålla huvudverken borta, men annars dricker jag liter med nya spexiga teer.
Och sist men inte minst, min nya kärlek till kaviar. Helt omotiverat äter jag kaviar minst en gång om dagen och är sugen på det mest jämt. Egentligen är det nog rätt äckligt, men nu känns det som bättre än vilken smoothie, lagrad ost eller hemgjord muslie som helst.
Och justdet, det här hade jag på mig idag. Tröja med blommor, vattenkanna och fjärilar, och drömfångarhalsband. Båda 2hand och på benen hade jag svart manchester.

Kommentarer
Postat av: clara

kaviar är ju kött.....................

2011-03-15 @ 15:25:48
URL: http://samesideofthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0