tegelsal, en skitful jacka och morgonjympa

I lördags ringde min klocka redan klockan halv åtta.
Jag åt lite avokado och gick och tränade en timme. Min ledare spelade the climb som sista låten på sista styrkepasset. Det var typ det bästa som hänt på hela helgen tror jag.
Väl hemma dushade jag och satte på mig samma tröja och läppstift som dagen innan, lat tjej.
Åt lättfil fast det är så himla mycket äckligare.
Sen åkte jag till det här fina stället med Linn och Clara!
Vi och massa andra tittade på Rebeccas, Siris och Georgs köruppvisning. De var såklart jätteduktiga.
Sedan åt vi megamega god kurdisk mat i gröndal.
Och fina kakor.
Vi handlade på stadsmissionen som hade 50% på allt. Jag köpte en bok och en myströja, och Clara köpte världens fulaste men värdaste jacka.
(ni ser jackan där över Claras arm, och Linn är lite snabb där i bakgrunden)
Det var en mycket bra lördag, trots min totala isolering på kvällen.

Kommentarer
Postat av: lökzor

ALLTID SNABB

2011-02-02 @ 07:09:07
Postat av: FannyTranny

OMG!!! Fett mysss (maxmys)

2011-02-03 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0