hela ditt liv är ett samtal med honom som bär universum och bor i ditt hjärta (LIVING THE DREAM)

Mitt första konfirmationsläger som ledare var otroligt mysigt och gudars vad mycket jag lärt mig! Om hur både jag själv och andra fungerar. Nya vänskaper har tagit fart och både humör och tålamod har satts på prov. Vi har hittat på galet mycket hyss, bus, spex och upptåg. Att berätta allt för er skulle docka ta sån oändligt tid, och som min mor sa, det var nog dessutom roligare när man var där. Kameran har jag varit otroligt dålig på att använda, men lite bilder ska ni få.
''
Knyta ihop alla konfirmanders skor inför militärväckningen är sådant man får göra när man är ledare.
Den första riktigt varma dagen hade vi vattenkrig och jag blev mest bara dygnsur än krigade.
Dom här pojkarna skrev varsin sång till alla ledare. Min hade samma melodi som fix you. Fint.
En del konfirmander sover otroligt djupt.
Och en del sover på lite annorlunda sett.
Att göra en teater om trygga räkan tyckte vi var kul. Både Gud, barnaskaran, själva räkan och fiendera fick vara med.
Man kan tvinga sina konfirmander att städa ens rum och tvätta ens fönster om man vill.
Sista kvällen hade vi finmiddag. Mullmulllll.
Himla fin början på sommaren. Men så trött har jag aldrig varit tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0