att hipstershoppa

Idag åt jag och klara bakelser på vetekatten och pratade om vänner, att känna sig ensam och vikten av att planera pengar. På vägen dit såg jag en isbjörnslampa i en leksaksaffär och den måste jag nog köpa innan jag planerar mina pengar tror jag. Jag passade på att köpa lite kläder på monki innan också.
En stor svart blus/klänning i något tunt material med massa spets på bröstet och ryggen.
En minst lika stor luddig svart tröja.
Och åhåhåhåhååhåhåhåhåh- världens finaste skor. Det syns ju inte så bra i min webbkamera med de är svarta med platå och silverspännen. Dessa små skor skulle ha kommit in i juli. Hela augusti var jag inne på monki och frågade efter dem, och de sa gång på gång att de var problem i fabriken. Tror att jag var där säkert 15 gånger under augusti och september. De kom inte in förens i november, då jag var superpank. Och idag, äntligen, sista paret i min storlek dessutom!!!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0