snällis?

Jag vill vara en kattunge som gosar med en vit häst. Då hade jag kanske inte
lyssnat på min sorligaste och smörigaste spellista om och om igen
klamrat mig fast vid vardagen så hårt jag kan
pendlat mellan att vara heldeppig och tyst
och att låtsas som ingenting och bara hålla låda och spexa
trycka handen mot hjärtat varje kväll för att veta att jag inte ska dö
vara totalt orkelös
inte kunna gråta på hela veckan
för att stirra tomt framför mig på pendelatåget
och på perrongen bli frågad om jag är ledsen av en dam,
som jag ser röker gula blend
och gråta hela vägen hem

Kommentarer
Postat av: h

du är duktig på att skriva

2010-09-04 @ 13:15:41
Postat av: linnea

tack söta du!

2010-09-04 @ 14:50:16
URL: http://tinnartorn.blogg.se/
Postat av: h

:)

2010-09-04 @ 21:50:32
Postat av: Anonym

du skriver jättefint. o bilden kan vara den sötaste jag sett på länge.

2010-09-18 @ 21:22:41
URL: http://middleclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0