möjligheten att låtsas som om det regnar

facebook, bloggar, tumblr och allt sådant har en sådan underbar finess: man kan ta bort något töntigt eller halvdannt man skrivigt. Fjantiga skämt ifrån längsen eller något som kanske inte riktigt hamnade i god jord, eller bara en liten fras som ingen fann tillräckligt finurlig att ens kommentera, kan nu raderas och inte existera längre. Sen så är jag fullt medveten om att allt sparas på internet tjolahoppblabla men möjligheten att åtminstone låtsas att detdär aldrig sades har man åtminstone. Då jag är lite för pratsam i vanliga fall och lätt kan säga saker som blir lite fel, tycker att det är magnifikt att kunna ända sig, klicka på en knapp och så poff, syns det inte mer eller kan omformuleras till det bättre. Ett såpass bra påhitt att jag för tillfället närmast håller på att radera hela min facebook profil.
nu ska jag klappa min krassliga katt, tjarååå

Kommentarer
Postat av: krull

skaru radera den helt??

2010-11-08 @ 22:39:15
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/
Postat av: linnea

klart jag inte ska, du vet att jag är för ytlig och beroende. bara tar bort foton och kommentarer och gamla statusar osv hela tiden

2010-11-09 @ 08:08:00
URL: http://tinnartorn.blogg.se/
Postat av: Siri

man kan ej radera den helt, man bara avavktiverar den. Det suger

2010-11-09 @ 08:22:06
URL: http://prinsvladimir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0