lovis

fredagen bestod av omkring och hit och dit åkande. Hade det mycket trevligt och tappade rösten. Lördagen gräts det framför HSM och dracks det te. Kvällen resulterade även den i omkringflängande. Söndagen spenderades med hela första säsongen av whale wars (<3<3<3<3<3<3) lite rebecca och sedan manne och klara framför Mary-Kate och Ashley film. Idag har jag levt livet som pensionär. Tidig frukost, långpromenad med hunden, fleecbyxor, bok, koka linssoppa, surdegsbröd med avokado och hallomi och nu lite tvätt. Ikväll blir det harry potter!
Jag ska bli bättre på att höra av mig. Lilla bloggis har blivit lite som min mobil, vill vara så bra på att använda den men någon stans på vägen tappar jag lite lusten. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0