helt oki


Just nu skulle jag vilja ligga här.
Och klappa på en sån här.
På väggen skulle den här fina hänga.
Utanför skulle det se ut såhär. Och jag skulle inte behöva göra någonting. Eventuellt äta lite sånthär om jag skulle ha lust:
Och det skulle inte alls vara slut på lovet och skola imorgon, det skulle inte finnas saker som matte b, utvecklingssamtal och pengaroro. Jag skulle inte ligga i en för liten säng i ett superrörigt rum med en liten katt med superinfekterad tass och feber i en korg brevid sängen. Jag skulle bara pussa på en frisk katt i en stor och skön säng och inte göra något alls.
Trotts denna obligatoriska gnutta söndags och efter lovet ångest så har jag haft ett magnifikt lov må jag säga. På återseende!

Kommentarer
Postat av: klara

det kommer att lösa sig finaste vännen. I just know so. puzz

2010-11-08 @ 20:02:40
Postat av: linnea

tack bebbi, det känns bättre nu, som vanligt när jag har pratat med dig!!

2010-11-09 @ 08:08:50
URL: http://tinnartorn.blogg.se/
Postat av: klara

softsoft, winter spring summer or fall all you have to do is call... hehe

2010-11-09 @ 08:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0