shalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala

En helg full med flit och fläng. Fredagens eftermiddagssol lyste på min allra bästa barndomskompis, som tog studenten i en silverskimrande klänning. Ihopstötning med diverse fina människor i vitan, många telefonsamtal med en full pojke och gömma sig för aina. Sedan te i ungefär världens finaste lägenhet med trötta tjejer och seriösa samtalsämnen. Sprang ut i natten och kände oss fria, sov i ett tukost rum hos en nära vän och åkte hem i lördagssolen.
På lördagen var det togatogatoga för hela slanten. Jag hade det förträffligt, min toga blev en matel och sedan en burka, för att glömmas på medborgarplatsen. Jag hade tusen känslor i kroppen, var supernöjd med livet och åt en halv nutellaburk när jag kom hem.
I söndagsanda provrestes peace&lovetältet. Vi kan ha både barnkalas, rave och teparty: SAMTIDIGT. Seriöst det är helt puckat stort. Men of Zimbabwe, badminton i rutor, superarier och balkanluder och en jätteovärd gratisspeling som ungefär bara var reklam för kungabröllopet. Sedan hamnade jag i min säng med nalle puhlakan och ville inte åka bort på lördag. Jag vill kyssas på koserter och ligga och hålla i handen på en trottoar lite först, tack.
Konstnären heter Vladimir Kush och jag vill också måla sagor.

Kommentarer
Postat av: RANDOM FINSK TJEJ

tack för bästaste kommentaren fan!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<33<3<3<<3<3

2010-06-08 @ 23:32:41
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/
Postat av: RANDOM FINSK TJEJ

sötiiissszzzzz

2010-06-09 @ 19:39:17
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0