här har jag förmycket tid att tänka, sakna längta

Igår torkade jag barnsliga hemlängtantårar på min gammelrosa stickning. Kände dock att jag växte till tonåring då ett litet texmedelande under natten, få sova tills man vaknar och sitta framför datorn hur länge man vill gjorde mig genomlycklig. Framförallt då jag inte fått göra något utav de två sistnämda på hela sommaren och då medelandet kom ifrån någon jag saknar så att jag inte kan somna.

Imorgon kommer Rebecca och då äntligenäntligen är det lite mer äventyr i vardagen igen, inte bara RitaStickaÄtaVaratillgjorttrevligMålanaglarLäsaSakna. Jag har sällan längtat så mycket till något!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det blir grymt du! <3<3

2010-07-24 @ 21:48:29
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0