tjugostjätte/tjugosjunde

Jag har frammfallat fyra engångskameror! En del av den första var ifrån när jag såg kent den 26 och 27 februari i år på anexet. Jag trodde att jag skulle trilla ihop i en lite hög av lycka och levde på det i flera månader.

I många timmars kö måste man ju underhålla sig. Och sätta fingrar framför kameran tydligen. Verkar faktiskt vara ett ganska poppis koncept på varenda rulle...

Helredo för kyla.

Huvud är ganska överskattat.

Jättenöjda inne i värmen.

Det var spexig inledning.

Fina människor påväg in.

Och så himlahimlahimla bra spellista den kvällen.

Redo för andra dagen.

Ganska jättenöjda på första raden.

Lite blandade känslor under förbandet tydligen.

Och så igen.


Och det var bland det finaste jag sett och de spelade nästa varenda låt jag ville få höra och det var som om hjärtat skulle sprängas vilken sekunde som helst.


Kommentarer
Postat av: klara

jag är ovanligt attraktiv utan huvud

2010-12-09 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0