lite så

Förra onsdagen såg jag ut såhär, med en förskräcklig lugg. Som tur var gick jag och klippte åbäket till en någolunda frisyr på torsdagen. I mars kommer mitt hår vara som jag vill. skönt och vänta....
Såhär ser min nya säng ut, den är 120 centimeter och världens mjukaste. Eftersom jag möblerat om så har jag ingen kontakt till mitt läslampa vid sängen, så jag får tända min ljus varje kväll och läsa under istället. helt oki
Kommer man på massa sparplaner och sommaräventyr när man ska sova är det bäst att skriva ner.
Den här onsdagen åt jag frukost i sängen, med helt nybakt surdegsbröd, kaffe med kanel och grekisk yoghurt med varma hallon och blåbär plus valnötter.
Idag har jag kort dag, ska skriva en motivering och ett tal, köpa några julklappar och jobba några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0