helt enkelt

Om fem små dagar slänger jag nog resterna av ett torr muffins på flyplatsen i paris, hivar ryggsäcken på ryggen och hoppar på planet till Vietnam. Där ska jag våga mig så långt ut i vattnet jag bara vågar, äta supermat och läsa böcker. Bli brunbränd och vila upp mig, helst enkelt.
Denna vecka kommer dock inte bli lika enkel, jag har bävat länge. Jag kommer behöva göra massor av läxor innan jag åker, och vara hundvakt, barnvakt, jobba, packa och träna. Krama vendela och klara hejdå för det kommer bli jobbiagst på länge, att inte ens kunna ringa och sänga puss och hej jag saknar er, för jag är då på andra sidan jorden utan en telefon eller dator ens.
Nu ska jag verkligen leva blondinbella livet den här veckan, om det ska fungera. Planer allt, ta vara på varje sekund och inte spilla tid på tv eller facebook. Vi hörs ändå, men bara så ni vet helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0