samma lista som chloe schuterman

Snodde en asvärd lista ifrån chloe schutermans blogg, då måste det ju vara bra liksom.

 

 

Film: det här är min hatfråga. Jag är ärligtalat ingen stor filmtittare alls och har jättesvårt att välja bland de få bra jag sett. Men leon är ju bra, tex.

Jag önskade mig ett likadant halsband när jag fyllde nio, tio och elva.

Märke: alltså, många märken gör några få grejer jag gillar men resternade brukar inte alls vara i min smak, typ mulberry eller marc jacobs. Miu miu brukar dock nästa bara göra fina grejer. Och då stella McCartneys kollention men massa frukter, i senaste elle. Herregud vad jag dog. Acne, whyred och filippa k har ju massor av fina saker de med.

Stad: Barcelona, Ho Chi Mihn City, Phnom Phen, Grenoble i frankrike, csorna i ungern, simrishamn i skåne, london. Paris var grått och stressigt när jag var där juslen 2007, känner att jag behöver ge det en andra chans snart. Berlin ska jag till om en dryg vecka (pepp!!!!) och det kommer nog bli underbart.

Barcelona hösten 2009.

Affär: på topshop, weekday, judits seccond hand, american apparel och the body shop hittar jag alltid saker jag vill bränna hela lönen på.

Land: ungern för där finns min släkt, frankrike för jag älskade det och vi var där ofta när jag var liten och sverige på sommaren. Eller gud vad svårt det var att välja, men typ så.

Hos faster Illi i csorna, ungern. När vi var där på påsken blommade redan allt.

Parfym: är inget stort parfym fan. Försöker använda upp mina blommbomber från 7/8an men det tar emot. Är mer svag för krämer och schampon som luktar gott.

Tevekanal: 4an för där går antikdeckarna och animal planet.

Tidning: dn, filter och elle.

Artist: hatfråga nummer två. Jag hatar att väljaaaaa

Godis: Allt surt och allt syrligt. Egentligen allt som inte innehåller sprit och lakris.

Dricka: cappuccino, champange, tranbärsdricka, blodapelsinjuice, öl, cola light, färskpressad äppeljuice.

Vad vill du bli i framtiden? jobba med bild, grafisk formgivning, design eller reklam. Grejer som är skitsvåra att lyckas med alltså.

Vad ska du göra i sommar? gotland, jobba, köpenhamn, kanske hultsfred, skåne, emmaboda, utkult, skåne och fylla arton.

Vårat tält emmaboda 2010.

Vad är det pinsammaste du har gjort? Jag är väldigt pinsam hela tiden tycker jag. En av mina pinsamma egenskaper är att prata konstant vilket är rätt ofint och vara ganska skrytig. Alla mina dåliga sidr tycker jag är hemskt skämmiga.

Vilken skostorlek har du? 41

Hur ser din garderob ut? Jag har två ganska små garderober som är proppfulla med allt möjligt. Mest tröjor och klänningar. Väskor och skor får inte plats där utan har egna lådor och hyllor. I mina gardrober är allt nogrannt struket, vikt och sorterat.

Är du allergisk mot något? nej, har ju massa exem så jag har gjort hur många tester som helst. Det har dock aldrig hittat något.

Vad får du i månad/vecko peng? Jag får tusen kronor i barnbridrag och ibland lite utöver det (typ träningsgrejer, frisörbesök och födelsedagspresenter till kompisar). Sen har jag ju haft lön på ett-två tusen sen jag gick i nian.

 

Så, bra va. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0