kameran i datorn

Jag har jetlag, solbränna och snyggdag
Rebecca, Hanna och Klara firar kall janari
Jag är nyvaken med nya hål i öronen och äter bra frukost
Jag har hipsterhalsband och lång lugg
Jag har fredag och peppar i mitt badrum
Jag ser svullen ut och åker pendeltåg
Jag spexar med mina favvisringar
Jag dricker lite kaffe under en skittråkig debatt i skolan
Jag är ännu mer svullen och åker tåg
Jag ser ut som en kille, är stressad och skriver novell
Jag är trött och har ny lurvtröja
Jag är pepp på filosofin
Jag har ful mannegubbe på handen, är efter tränignssvettig som 17 och pratar med en fin person jag saknar
Fanny har min dator och är nöjd
Jag har nya jeans och ingen tröja
Jag är lite trött på sovjet tror jag
Jag är stressad i skolbiblioteket, i skolan tre timmar innan vi börjar och skriver rapport
Klara och mittelan gullar sig
Jag har rosa krage och äter gelehjärtan
Jag och Pelle skriver rapport och äter frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0