fram tills nu

Efter desperata rop från entusiastiska läsare (klara) så tänkte jag berätta vad jag har haft mig sen i fredags.Tjoho.
Först ville Jasmine fashionposa. Såklart!
I fredags efter skolan åkte vi några glada ungdommar till siri för fika.
Det blev mest godis och chips.
Vapen.
The sims.
Siri.
Clara.
Rebecca.
Sen åkte jag hem och sov och deppade för jag var fortfarande lite febrig och ledsen.
I lördags var jag och Vera barnvakt åt Veras lillasyster Elsa. Jag målade hennes naglar och sen tittade vi på harry potter i många timmar.
I måndags var det debatt i skolan med representanter från alla riksdagspartier. Jag blev bara irriterad och rastlös. Sen var jag med Gustav och drack kaffe och åt godis.
Inatt sov min finfina vän Linnea över. Det var jättefint för jag hade inte träffat hennepå megalänge!
Sen kände jag att det var alldeles för länge sedan som jag lagade en redig frukost, så idag var det dax, nomonomnomnomnomnom
Nu har ni koll igen! Och Klara fina: TA ME SHORTSEN IMOROGN FÖR ALLT I VÄRLDEN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vapen och chips <3

2010-09-08 @ 21:27:22
Postat av: linnea

bäst så lixx

2010-09-08 @ 21:42:47
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0