alla vill till toppen och vill göra karriär/alla vill till rymden men stjärnorna finns här

Den här veckan skulle vara den duktiga veckan. Veckan då jag tog tag i mitt liv. Och det har det också varigt. Gjort alla läxor ur en lagom kritisk och analytisk synpunkt, ätit alla måltider och rätt antal kalorier & proteiner & vitaminer, tagit fotografier på min meningslösa vardag, sovit rätt antal timmar, tränat rätta delar kondition och styrka, städat och sorterat mitt rum och sökt jobb bland annat.
Jag borde vell vara jättestolt, utvilad och stolt över mig själv tjej tjoohoo egoboot tralala eller vadfan det är blondinbella snackar om hela tiden. Men serri, fyfan vad tråkigt det har varit att ta tag i sitt liv, prioritera sin tid och hitta sin balans i vardagen och blablablankbklabla. Såhär tråkigt

Kommentarer
Postat av: clara

SISTA BILDEN SÖTASTE JAG SETT HERREGUD

2010-09-27 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0