adjö då, wilmer

I januari det här året började en ny tjej i min klass. Wilma Isenborg hette hon och jag tyckte om henne ända från början. Och jag fortsatte tycka om henne också, ju längre vi satt i samma klassrum framför likadana macbooks varje dag. Hon är till exempel
väldigt klok
kommer med hemsk goda råd
lyssnar bra dessutom, kanske därför hon kan ge sånna smarta råd
kan läsa av en stämning himla bra
kan konsten att formulera sig otrolig målade och träffsäkert
lyssnar inte heller alltid på den koolaste musiken och ser de konstnärligaste filmerna bara för att
utan diggar både mean girls och sexy birch
hon orkar dra med mig på upptåg trots min odräglighet
förstår när saker är pinigt
och bär en stor rosa päls
Hon är en himla fin tjej helt enkelt, men nu är det så att hon ska byta klass igen. Denna gång skola också, hela vägen till södra latin ska hon för att få lite mer struktur. Förhoppningsvis och säkerligen kommer hon att få det utmärkt, men globala kommer inte att vara samma sak längre. Att löka framför facebook instållet för att plugga, stå ute i kylan, sno kaffe ur kafeterian och spana på treor kommer helt enkelt att tappa lite av sin glans. Förskräckligt känns det, men så är det ibland, antar jag. Så du wilma, ha det på kult på södra latin och hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter här och morgonsnyftar framför datorskrämen (inte macen utan min egen gamla pc)

om drygt en timme börjar skolan och regnet väller ner. en god start.

tack och puss för ditt support trots att flydde och fuckade ur. PUSS

2010-09-13 @ 07:16:08
URL: http://honestlyspoken.blogg.se/
Postat av: linnea

babe, hoppas att allt gick bra, du kommer klara dig galant!<3<3

2010-09-16 @ 06:47:59
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0