lördagsöndag

Jag åkte hem till Klara och vi lagade en massa pannkakor, vanliga och med blåbär i. Lite vänner ifrån vår gamla ledarutbildning skulle nämligen komma dit!
Självklart lite anton<3
Ganska värt. Sen kom Kajsa, Johanna, Ebba, Alice och Philip.
Johanna och Kajsa. Sen åt jag hemgjorda friterade vårrullar, klädde på mig och åkte på maskerad med Krullis.
Väntar på vägbeskrivning.
Hårda gruvisar.
Som vanligt orkade jag inte släpa runt kameran hur mycket som helst.
På söndagen blev jag bjuden på middag hos Klara.
Vendela var där<3
Så himla bra två dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HEHHEH, vägbeskrivning...

2010-11-09 @ 12:49:45
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Kul att du återupplivar gamla utklädningskläder! för vem kmr inte ihåg Slampbyggarbetarn alias Linnea! hihhih

2010-11-11 @ 22:04:02
Postat av: linnea

hehhehe, jag vet linnea, kändes lite kul... snickarbyxor denna gång dock!!!!

2010-11-11 @ 23:02:57
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0