ett föredöme för alla helger

Idag har jag trillat över en massa fina bilder ifrån förra helgen, som jag vill visa er!
Först ut är Klaras (dedumpade.blogg.se) bilder ifrån fredagen:
Jag och Klara åt sushi och drack 0.7or (blev svinpackade) och pratade om livet i skinnaviksparken.
Vi hänge dem fina klassisar till mig på operation festival, där vi såg mirakelkuren och men of zimbabwe. Det stormades en scen, åts tomater och dansades i en ring. För första gången på tusen år sov jag hemma.
Här kommer Siris (prinsvladimir.blogg.se) bilder ifrån det spektakulära mad men kalaset hon höll i på lördagskvällen:
Linn är det sötaste jag sett.
Rebeccas klänning blev som en blommig bakelse när man snurrade. Något hon gjorde kvällen igenom. Fint.
Jag hade massor av smink och en annan klänning än den jag ville eftersom den sprack precis innan jag och Vendela skulle kuta till tåget.
Vera hade en klänning som var som sydd för henne och var sockersöt.
Fin Siri med fin himmel.
Elis körde gärnet på överklassstilen. Marianne sitter och ser lite opepp ut i bakgrunden, men jag lovar att hon var ack så taggad.
Den helgen var så fin.

Kommentarer
Postat av: Clara

värd bild på dig och mannen <3

2010-05-31 @ 21:15:53
URL: http://masnikosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0