att vara svår med en chipspåse

Ikväll skulle veras pluggmani få smitta av sig på mig (som är glad för att det är sommarlov snart), jag skulle låna hennes docs (så skriver man om man är indie), och jag orkade inte åka hela vägen hem. Så jag sover i hennes himmelska säng inatt. Jag tycker att vi har pluggat helt okej, medan vera tjurar lite smått här på min axel. Fast mest har vi ätit chips (varför är mina matvanor åt helvete och varför gör jag parenteser hela tiden (jag gör aldrig parenteser))
Min mage har en lite skudklump som skvalpar bland chipsen just nu. Lite skuld emot min familj. Igår låg jag och chillade på mannes säng (inte alls lika skön), kom hem framåt elva, satte mig och gjorde klart min film och sov för lite. Morgonen firade jag med att ta sönder mammas favoritkopp och bli skitförbannad för att de skattade ett materiellt föremål framför sin dotter. Mitt morgonhumör + kaffebrist + något jag vet att jag kommer få skuldkänslor över = hoppa på stället, gråta och offerställning gånger tusen. Det är inte lätt att ha ett ungersk temperament.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fin du är på bilden nea!

2010-05-27 @ 08:20:45
URL: http://tandsticksasken.blogspot.com/
Postat av: linnea

tack finaste <3

2010-05-27 @ 12:15:50
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0