jag älskar linnea /becca

Jag beger mig ut på resande fot nu.
Ikväll är det något slags avsked hos max. Fina klassisar kommer trängas i en liten lägenhet på söder och ,åtminstone för mig, avsluta världens bästa skolår. Innan dess sitter jag, becca och linn och klipper varnadras hår. Min sidecut är ju irakad och linns lugg kortare.
Fredagen kommer bestå av avslutning, lusmedel hemma i min ensamhet, park och Teddy Bears.
Lördagmorgon åker jag till fiskebäckfil, som konfaledare. tolv dagar med mull, kyrka, klara och tankar.
Eftre de tolv dagarna tar jag buss/bil, tåg, tåg, tåg och bil fram till min familjs hus på österlen. Där firar jag midsommar med min familj och familjen Savio.
Söndagskvällen den 27 kommer jag hem. Tvätta, packa och sortera. Sen bär det av igen. Till peace and love, på tisdag förmiddag. Efter det har jag en HEL VECKA AV CHILL HEMMA!!!!!!!
Upptagna sommrar är min specialite. Ibland känns det ju lite segt att min semster inte innehåller lika mycket vila som jag kanske skulle vilja. Men jag har ju kul, och gör något av min tid. så det är okej.

Vi ses så fort jag bara kan. Kanske imorgon, när jag har efterbehandling på lössjävlarna. Kankske efter FBK och skåne, kanske inte förrens efter p&l. Vi ses efter början av min sommarresa,

kyss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh, hat på lössen... Även om jag älskar Hair-sången kommer jag aldrig kunna hålla med raden"Give a home for the flees in my hair". Stavning är överskattat, btw. Ha en fin sommar, låter som att det kommer bli grymt för din del^^

2010-06-12 @ 21:58:22
URL: http://renfrukostmat.blogg.se/
Postat av: linnea

hahha stavning är en bitch jag aldrig kommer lyssna på. ha en kalassommar själv emelie, den rockar hittills iallafall!!

2010-06-27 @ 21:19:08
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0