på peace and love hann jag bland annat med:

-att sova något så otroligt lite
-tappa rösten och inte kunna göra sig förstådd
-campa mellan avestabor som gastar EN TVÅ TREEE GEE MIIGG FANTA Å ROOSSÈEE och grabbar som spelar balkantechno och tutar i båttutor
-köpa en tyllklänning
-hångla oavbrutet en hel kentkonsert
-spendera ettusenkronor på mat
-bada äventyrsbad
-glömma bort att fota
-tappa bort både kläder och glasögon
-ha fest med göteborgstjejer som skrek oavbrutet och blyga norrlandpojkar i världens största tält
-inse att alla kommer ifrån lindköping
-bli festivalförälskad för ett dygn
-bli förälskad på riktigt
-äta majs till frukost
-tro att jag ska dö av värme
-nästan bryta nacken efter att ha somnat i en brassestol
-haffa en shortsbränna väl värdig alla skratt
-få tuschpenneklotter på hela benen och bara gilla läget
-lukta i en pojknacke och känna hjärtat nästan hoppa sönder
-dondera över ihoppackning av tältet som den arga ungrare jag är
-envisas med att stå på första raden på familljen, för att vakna i sjukvårdtältet och väl därinne bli matad med chips och fläktad med ett spelschema
-få höra åtta gånger att de trodde att jag var en kille
-bli kysst i nacken och kliad på ryggen och känna sig som en pimp
-skrika BACKARRÅÅÅ tillbaka
-inse att krunegård fortfarande är mig så kär
-vara mannen i förhållandet
-bli orolig över sin kompis
-tappa bort alla
-och sina skor för den delen
bara vilja sova, duscha, äta och sedan göra om alltihop igen

Kommentarer
Postat av: GUSTAV!!!!!

-bli förälskad på riktigt

-lukta i en pojknacke och känna hjärtat nästan hoppa sönder



ÅH!!!! Det gillar jag. Måste säga att din blogg faktiskt är en av de få jag tycker om

2010-07-09 @ 19:04:28
URL: http://jagvillhaenfetcoolblogg.blogg.se/
Postat av: linnea

GUSTAV!!!!! gullis, det gillar jag med. tack och detsamma, så länge du inte lägger upp bilderna från förr. då måste jag döda dig.

2010-07-09 @ 19:49:45
URL: http://tinnartorn.blogg.se/
Postat av: Gustav

haha. Ne. dom är lite för kommersiella för min smak.

2010-07-10 @ 00:43:10
Postat av: linnea

bra!!

2010-07-10 @ 12:02:31
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0