chacha bloggy, hörs sen^^

Efter en fantastisk vecka hemma med både picknick på kyrkogårdar, skansen, soving på en bröstkorg man inte vill säga hejdå till, efterlängtade vänner i vitan, storstädningar, packning, hångel bland smutstvätt och dålig dygnsrytm bland annat. Nu bär det av på nästa del av min sommarresa; skåne. Vår gamla gård på öterlen väntar med både ritplatta, tid att rita och måla, vita ständer, bakninga av bröd, loppisar, långpromenader, sömn, otroliga restauranger och lugn. Jag längtar något otroligt.
Denna gång innebär skåneresan ytterliggare en annan kul resa: den 25 juli anländer min fina vän rebecca med tåg. Jag ska visa henne den fina sidan av skåne och sedan tar vi även tåget till köpenhamn en dag. Den 28 väntar tre olika tåg till självaste EMMABODAFESTIVALEN. Det kommer bli den bästa någonsin.
Jag har varit _feth_serri_bloggy_fashion_chei_ och gjort lite inlägg jag kan publicera ifrån pappas dator. Mest för att jag inte haft något att göra om nätterna. Skoja för att jag älskar er läsare så himla mycket såklart!!!!!!!!!!!!!
Så chacha, vi ses om en månad och då komer jag ha en massa teckningar och målningar och minnen att berätta för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0