jomen såatteehh

Såhär var min dag i skolan, jag fick inte mycket gjort men hade väldigt roligt. Humörsvängningarna har varit väldigt soft, klättra på bord och beundra shakira, sedan att ligga på golvet och bli superarg över sms som inte besvaras. Jag må vara världensvärldens sämsta på att vara kontaktbar på telefonen (jag glömmer helt enkelt att svara), men när någon annan inte behagar svara på lång tid kan jag få totalt spel. Sedan lite kvällskaffe på mineur med linn, rebecca och fanny med vardagliga och seriösa samtal. Väl hemma åt jag sallad och tittade på idol (100% frivilligt, alla andra tittade inte) och fällde några tårar. Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt för att träna, och plugga. Lever tonårsdrömmen

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh men linnéa, vad du är vacker.

2010-12-14 @ 22:48:37
URL: http://primulett.blogg.se/
Postat av: linnea

åh gullis nu blir jag lite rörd!

2010-12-14 @ 23:39:32
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0