vi kommer aldrig att dö

Ungefär så trött.
Kom hem för fyra dagar sedan och har varken sovit i min egen säng en minut, packat upp en pinal eller umgåtts med min familj. Att våldgästa klara med vendela som medbrottsling, sitta i timmar på victors balkong, sno hans kudde varenda natt, förbanna kvinnlighet, kramas med Gislea jättelänge för att det var så länge sen, bestämma träff med gustav tre gånger irad och bli tonårsvackert förälskad återigen har istället varit på kartan.
Nu kommer strax krullidutten, clara, wilma och kanske david hit och paxar bäddsoffan, jag har 8 avokados till oss och fy fan för mig och ditt liv för mitt är finare än på längre än längst.

Kommentarer
Postat av: Gustav en flaska whiskey full med äppeljuice!

Shiiiiiit jag är omnämnd i en blogg, hur ofta händer det liksom?

2010-08-12 @ 12:47:37
Postat av: linnea

fan f1 c00lt gurra h3h3h3h3h3h3h3, NÄR FÅR JAG TILLBAKA MIN JEANSJACKA?!?!?!??!?!?!!!!!

2010-08-16 @ 10:46:08
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0