för 17

Klagan, gnäll och ältande i all ära, men mitt år som sextonåring har varit det vackraste hittills. Som sextonårig har jag slutat vara konstant livrädd, börjat sluta ifrågasätta varför folk vill vara med mig egentligen och börjat känna att jag har makten över mitt liv. Vänskaper, kärlek och annat fint jag inte vågat drömma om har vuxit fram i rasande fart och, väl medveten om vilken blödig avslutning detta blir på ett ack på blödigt inlägg måste jag säga: tacktack alla som gjorde mitt sextonde år till en liten saga jag kunde föreställa mig och nu låter vi vi det 17 bli minst lika bra!! PRISA GUDFADERN DEN ALLSMÄKTIGE OCH JESUS MÄNNISKOSONEN OCH DE HELIGA FÖRÄLDRARNA, ANDARNAS HERRE PÅ DEN HÖGRA SIDAN OCH HALLELUJA, FÖRBARMA DIG ÖVER ETT INLÄGG LIKA OSTIGT OCH SMÖRIGT SOM EN PLAYAHEADPROFIL

Kommentarer
Postat av: c

JALLA jag bort i stockholm nu vi måste chilla galet??

2010-08-21 @ 21:14:15
URL: http://samesideofthemoon.blogg.se/
Postat av: hanna

du är ju rätt tuff du!

2010-08-30 @ 20:28:22
URL: http://hannour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0